The Summer Book Tag


O să continui tradiţia cu tag-urile anotimpurilor, aşa că după ce în primavară am avut parte de unul specific, m-am gândit că ar fi frumos să revin şi cu unul pentru vară. 



 
1)O copertă carte te face să te gândești la vară

  Coperta cărții  "Interesanții" de Meg Wolitzer nu are cum să te facă să nu te gândești la vară. Încă nu am citit-o, dar de la această autoare am mai avut întâlnire cu "Belzhar", a cărei poveste mi-a plăcut foarte mult.










2) O carte care-ți luminează ziua

De fiecare dată când răsfoiesc "Mica enciclopedie Hygge" de Meik Wiking sunt infuzată cu o stare de bine.Cartea este perfectă pentru momentele când vrei sa te relaxezi și să te simți hygge.







3) O carte cu copertă galbenă


Aici nu mă pot gândi la alta decât "Eleonor &Park" de Rainbow Rowell. Este o carte tare frumușică, ce merită să o citești, nu pentru că ar fi extraordinară, cu vreun subiect absolut nou, ci pentru că descrie atât de bine sentimentele unei iubiri adolescentine. 








4)O carte perfectă pentru plajă

Ultima dată când am fost la plajă îmi și amintesc cum mă cărăm cu "Love &Gelato". Cred că este o carte destul de potrivită pentru a o lua cu tine atunci când mergi la plaja, deoarece pătrunzi ușor în acțiune și este perfectă pentru a te relaxa, fără să fii supus la prea multă informație.








5) O carte cu acțiune interesantă

O să recomand aici "Minunata familie Marvel" de Brian Selznick.
Se citește rapid, iar combinația de poveste în desen cu cea scrisă te va impresiona cu siguranță. Pentru mai multe detalii, vedeți recenzia.







6) O carte cu final dureros ca o arsură solară

Atenție, SPOILER!!
În momentul acesta nu îmi vine în minte decât "Sub aceeași stea" . Cred că a fost prima dintre cărțile pe care le-am citit de la John Green care mi-a şi plăcut. Este şi un film realizat după carte, care zic eu, este bine realizat.








7) O carte cu final fericit ca un apus de soare

Atenție, IAR SPOILER!!
O să menționez o carte pe care am terminat-o de citit de curând, iar al cărei final este unul frumos. "Belgravia" spune povestea unei familii din epoca victoriană afectată de drame şi evenimente neprevăzute.





 
8) O serie de cărți pe care ai vrea sa o citești în această vară

De ceva vreme am pus ochii pe trilogia "Grisha"  de Leigh Bardugo. Am văzut că i s-au făcut multe recenzii pozitive, ceea ce mi-a intrigat mult. Sper sa se ridice la nivelul așteptărilor.

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates