Acest articol este dedicat cărţilor de la editura Epica pe care vreau să pun mâna cât mai curând. Sunt fană a acestei edituri şi îmi pare rău că nu am reuşit să citesc aşa multe dintre cărţile pe care le-au scos.După cum o să vedeţi am o listă destul de lungă.
1. Călărețul de aramă-Paullina Simons
M-am îndrăgostit de această carte încă de la primele
apariții. Ideea poveștii este minunată, la fel și coperta! Singurul lucru la
care nu mă așteptam era să fie atât de voluminoasă- are aproximativ 1000 de
pagini.
2.Zile și nopți de vară-Stephanie Perkins
Ce poate fi mai potrivit pentru vară, decât acest titlu.
Doar privind-o, îmi și imaginez nisipul cald ce îmi gâdilă tălpile și mirosul
de apă sărată al mării.
3.Cinder-Marissa Meyer
Nu sunt o mare fană a acţiunilor plasate în viitor, dar ador poveştile clasice, aşa că acest lucru o să compenseze.
4.Ugly love-Colleen Hoover
Îmi plac cărțile cu povești de dragoste, mai ales că au un
limbaj mai simplu și mă ajută să mă relaxez. Povestea este destul de
interesantă, iar coperta cu acele nuanțe de albastru mi-a ajuns la inimă. Cred
că se va face și un film, iar ca orice cititor aș vrea să citesc mai întâi
cartea.
5.Sub soarele noptii-Trish Cook
Aici o să zic un ups...am privit filmul înainte. În acea
seară aveam poftă să privesc ceva și văzând că e și online, am cedat ispitei.
Mi-a plăcut destul de mult și acum vreau să știu cât de mult s-a respectat
cartea la realizarea filmului.
6.O mare de lacrimi-Ruta Sepetys
Îmi place foarte mult stilul Rutei. Am citit "Printre
tonuri cenușii" de la ea și am fost profund impresionată. Sper ca şi această carte să se ridice la standardul sau chiar să-l întreacă pe cel creat de primul.
Numai păreri bune am auzit despre cărțile scrise de Colleen
Hoover. A apărut un serial realizat după această carte, la care am văzut trailer-ul şi mi-a
plăcut mult povestea pe care este construită acțiunea.
8.Singura amintire a Florei Banks-Emily Barr
După ce am văzut recenzia pe care a făcut-o Irina de pe canalul Irina Citeşte, am rămas destul de impresionată de povest. Am adăugat-o mai apoi pe wishlist, iar acum aştept să o achiziţionez.
Am văzut multe persoane vorbind despre această serie și se
pare că a început să mă tenteze și pe mine. Pe lângă acest lucru, îmi dă acel vibe de vacanţă.
10.Vremuri de sânge și straluciri de stele-Laini Taylor
Am citit primul volum "Născută din fum și os" și
mi-a plăcut extrem de mult. E de la sine înțeles că o să vreau să continui cu
această serie.
11.Pe insulă-Tracey Garvis Graves
Inițial nu m-am atras această carte, dar am ajuns să-mi schimb
părerea. Acum consider că este perfectă de luat în vacanță sau să o citești vara.
12.Urgia și zorile- Renée Ahdieh
De fiecare dată când mă uit la această carte îmi imaginez un deşert. De ce? Nici eu nu ştiu. Cert este că nu am mai citit de mult timp o poveste de genul acesta şi sper să fie una cât se poate de bună.