Cele mai dorite cărţi de la Epica




   Acest articol este dedicat cărţilor de la editura Epica pe care vreau să pun mâna cât mai curând. Sunt fană a acestei edituri şi îmi pare rău că nu am reuşit să citesc aşa multe dintre cărţile pe care le-au scos.După cum o să vedeţi am o listă destul de lungă.




1. Călărețul de aramă-Paullina Simons


M-am îndrăgostit de această carte încă de la primele apariții. Ideea poveștii este minunată, la fel și coperta! Singurul lucru la care nu mă așteptam era să fie atât de voluminoasă- are aproximativ 1000 de pagini.








2.Zile și nopți de vară-Stephanie Perkins

Ce poate fi mai potrivit pentru vară, decât acest titlu. Doar privind-o, îmi și imaginez nisipul cald ce îmi gâdilă tălpile și mirosul de apă sărată al mării.









3.Cinder-Marissa Meyer

O altfel de Cenuşăreasă...Sună interesant, nu?
Nu sunt o mare fană a acţiunilor plasate în viitor, dar ador poveştile clasice, aşa că acest lucru o să compenseze.









4.Ugly love-Colleen Hoover

Îmi plac cărțile cu povești de dragoste, mai ales că au un limbaj mai simplu și mă ajută să mă relaxez. Povestea este destul de interesantă, iar coperta cu acele nuanțe de albastru mi-a ajuns la inimă. Cred că se va face și un film, iar ca orice cititor aș vrea să citesc mai întâi cartea.








5.Sub soarele noptii-Trish Cook

Aici o să zic un ups...am privit filmul înainte. În acea seară aveam poftă să privesc ceva și văzând că e și online, am cedat ispitei. Mi-a plăcut destul de mult și acum vreau să știu cât de mult s-a respectat cartea la realizarea filmului.









6.O mare de lacrimi-Ruta Sepetys

Îmi place foarte mult stilul Rutei. Am citit "Printre tonuri cenușii" de la ea și am fost profund impresionată. Sper ca şi această carte să se ridice la standardul sau chiar să-l întreacă pe cel creat de primul.









7.Confess-Colleen Hoover

Numai păreri bune am auzit despre cărțile scrise de Colleen Hoover. A apărut un serial realizat după această carte, la care am văzut trailer-ul şi mi-a plăcut mult povestea pe care este construită acțiunea.









8.Singura amintire a Florei Banks-Emily Barr

După ce am văzut recenzia pe care a făcut-o Irina de pe canalul Irina Citeşte, am rămas destul de impresionată de povest. Am adăugat-o mai apoi pe wishlist, iar acum aştept să o achiziţionez.










9.Girl Online-Zoe Sugg

Am văzut multe persoane vorbind despre această serie și se pare că a început să mă tenteze și pe mine. Pe lângă acest lucru, îmi dă acel vibe de vacanţă.








 
10.Vremuri de sânge și straluciri de stele-Laini Taylor

Am citit primul volum "Născută din fum și os" și mi-a plăcut extrem de mult. E de la sine înțeles că o să vreau să continui cu această serie.






11.Pe insulă-Tracey Garvis Graves

Inițial nu m-am atras această carte, dar am ajuns să-mi schimb părerea. Acum consider că este perfectă de luat în vacanță sau să o citești vara.











12.Urgia și zorile-Renée Ahdieh
De fiecare dată când mă uit la această carte îmi imaginez un deşert. De ce? Nici eu nu ştiu. Cert este că nu am mai citit de mult timp o poveste de genul acesta şi sper să fie una cât se poate de bună.





















Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates