The Spring Book Tag




Bună, nuculiţelor!
  Că  tot a venit primăvara, m-am gândit să realizez acest tag.Nu  este preluat în totalitate, aducându-i mici modificări ( sau mai mari :)) care sper să vă placă.
   Pentru cei care preiau acest tag, îi rog s
ă menţioneze sursa .
A
şa că, HAI SĂ
ÎNCEPEM!




1.Ghiocel-o carte cu copertă albă



Singura carte la care m-am gândit este “Printre tonuri cenuşii” de Ruta Sepetys, o creaţie minunată, care m-a emoţionat profund şi pe care o recomand cu toată plăcerea. Personajul  principal, Lina, este o fată care dispune de mult curaj, bunătate şi iubire,iar  a cărei poveste vă va cuceri pe loc.






2.Razele soarelui- o carte cu final fericit



 Aici, o sa nominalizez  Caraval de Stephanie Garber.Cartea m-a cucerit încă de la primele pagini  şi abia aştept să apară cel de-al doilea volum. Click aici pentru a vedea recenzia.






3.Muguri-o carte care te-a făcut să zâmbeşti



Citind  Mica encicopedie Hygge, simţeam cum sunt  străpunsă de un flux de energie pozitivă.Chiar şi când mă gândesc la ea, îmi vine să zâmbesc. Starea pe care ţi-o oferă când o lecturezi sau doar când o răsfoieşti  este atât de linişitoare, plus că are şi nişte reţete de preparate daneze pe care abia aştept să le încerc.





4.Lalea-o carte care te-a făcut să râzi cu poftă


Pe cât m-a făcut să râd, pe atât m-a făcut să plâng, dar tot o să  o aleg aici.Un barbat pe nume Ove e cu siguranţă cartea care nu ar trebui să-ţi lipsească din bibliotecă-o poveste despre viaţă, familie, prieteni şi nu în ultimul rând, iubire.







5.Fluturi-o carte care te-a tinut in suspans


Cea mai recentă carte citită care m-a ţinut în suspans a fost Minunata familie Marvel. După închierea poveştii în desen mintea mea era aşa şocată şi abia aşteptam să văd ce se va  întâmpla în povestea scrisă. Pentru cei  ce nu ştiu, cartea este una mai neobişnuită, îmbinând o poveste  în desene cu una în cuvinte.



6.Ploaie de primavara-o carte care te-a dezamagit




Hm... Regină rosie, îmi pare rău ca te nominalizez. Aceasta  este una dintre cărţile de la care aveam aşteptări foare mari, dar  m-a dezamăgit profund. Cu cât citeam mai mult din carte, îmi apăreau în minte alte poveşti asemănătoare.



 7.Liliac-O carte despre prima iubire




Prima iubire, prima iubire...ah, da! Am găsit!
Delirium  spune povestea a primei iubiri dintre Lena si Alex, când societatea în care trăiau interzicea acest lucru.Nu îmi amintesc să mă fi impresionat foarte mult, dar a fost o lectură uşoară, relaxantă.






8.Bujor-O carte care te-a impresionat

Am fost profund impresionată de povestea lui Joshua din Fabuloasa poveste a lui Joshua Perle. A fost o lectură cu totul diferită de ceea ce am citit pana acum. Nu mă aşteptam la aşa ceva.Credeam că este o  simplă poveste cu zâne, dar este cu mult mai mult...tristă şi foarte dulce-două cuvinte care descriu perfect atmosfera poveştii.



9.Panseluţa-o carte pe care te-ai prefăcut că ai plăcut-o

 

Mda...aici îmi este cam greu să menţionez. Daaar, îmi cer scuze fanilor, este doar părerea mea...nu pot să spun că mi-a displăcut total, dar nu mi-a adus niciun plus de noutate.
 Seria Lux  pentru mine nu a adus nimic, absolut nimic...pasajele amuzante ce m-au mai impresionat cât de cât...şi  mica dorinţă  de a afla ce se mai întâmplă, dar atât şi nimic mai mult.Am uitat mai toată acţiunea...



10.Zambila-o carte pe care o adori


Foarte, foarte usor de ales.Acum mai puţin de 2 săptămâni am citit Portretul lui Dorian Gray şi....nu am cuvinte să descriu cât mi-a plăcut această carte.Modul în care se degradează Dorian, începând de la o mică dorinţă, este atât de misterios şi intrigant
 ( sună puţin ciudat, nu? :)) Dacă nu aţi citit cartea, vă recomand să nu mai aşteptaţi.
























Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates