Am/ N-am cu cărţi




Inspiraţia pentru a face acest joculeţ a venit de la Dana Otet  care are pe blogul ei un astfel de tag şi de unde am selectat câteva întrebări. De asemenea, din dorinţa de a-l face mai lung, am selectat întrebări  de la Books are my drugs şi Pierduti in literatura. Iar pe lângă toate acestea, am preluat întrebări şi de la persoanele care mi-au răspuns la story pe insta.


1.  Am/N-am  văzut serialul/filmul și apoi am citit cartea?
Am. Acest lucru este din cauză că nu ştiam de existenţa cărţii. (un mic exemplu ar fi DUFF)

2.  Am/N-am  citit cărți pdf? 
Am. În vara îmi doream foarte mult să citesc seria “Dispozitive Infernale”, dar nu mai găseam cărţile în stoc. Apoi (ştiţi momentul acela când vi se aprinde un beculeţ deasupra  capului, exact ca în desenele animate? Ei bine, eu fix aşa am fost- tipa cu beculeţul) am realizat că am toata seria pdf, dupa ce am câştigat-o la un concurs.

3.  Am/N-am  cumpărat cărți care zac și acum necitite în bibliotecă?
Am. Încerc să citesc mai tot ce îmi comand în materie de carte, dar uneori nu le mai pot face faţă şi sfârşesc prin a aştepta în bibliotecă sau pe birou momentul lor de glorie.

4.  Am/N-am  numărat câte pagini mai am până termin un capitol?
Am. Uneori mi se par prea lungi capitolele şi am senzaţia că stagnez cu cititul. De aceea,  îmi plac mult cărţile cu capitole multe şi scurte.

5.  Am/N-am  un poster dintr-o carte sau dintr-un film ecranizat după carte?
Am, chiar mai multe , printre care se numară postere cu “Obsidian”, “Nerve”, “Instrumente mortale” şi “Oraşe de hârtie”.

6.  Am/N-am  visat să fiu cu un personaj literar?
Am. Şi cu câţi) Am o scuză, să ştiţi. Sunt prea perfecţi.

7.  Am/N-am citit un roman grafic?
Am. Aici, pot nominaliza “Persepolis”. Este o carte foarte frumoasă. Abia aştept să-mi iau volumul 2.

8.  Am/N-am fost la Cărturești Carusel?
Am. Şi este MINUNAT! Dacă nu aţi fost, trebuie neapărat să-l vizitaţi.

9.  Am/N-am o carte peste 600 de pagini?
Am. Când văzui această întrebare , mă gândii direct la volumul  5 din Harry Potter.

10.  Am/ n-am citit “Prinţesa de hârtie”?
N-am. Şi nu ştiu sigur dacă o să o citesc în viitorul apropiat. Am alte cărţi care mă aşteaptă.

11.  Am/N-am  cumpărat o carte doar pentru copertă?
N-am, cred...

12.  Am/N-am  cărţi clasice?
Am. Şi am de gând şi să le citesc. Între mine şi ele a început să se dezvolte o pasiune puternică.

13.  Am/N-am  multe cărţi necitite?
Am. Am făcut cam multe achiziţii în ultimul timp.

14.  Am/N-am  cumpărat/comandat mai mult de 10 cărţi deodată?
Am. E şi una dintre cele mai mari comenzi ale mele-12 cărţi.

15.  Am/N-am  urât vreo carte?
Am. Sau mai degrabă un personaj din Călătoria mincinoşilor. N-am crezut vreodată că am să ajung în ipostaza de a urî un personaj, dar se pare că m-am înşelat.

16.  Am/N-am lăsat vreo serie/trilogie doar pentru că nu mi-a plăcut primul volum?
Am, seria “ Penryn şi Sfârşitul Lumii”. “Îngeri căzuţi” nu a avut puterea de a mă cuceri. Poate, poate o să-i mai dau  o şansă şi o să-mi achizitionez volumul 2.

17.  Am/N-am  făcut colaborări cu edituri/booktuberi?
N-am, dar aş fi foarte încântată dacă aş avea această şansă.

18.  Am/N-am  intrat într-un reading slump mai lung de o săptămână?
Am. Şi a fost foarte urât...aproape o lună în care nu aveam poftă să citesc nimic.


Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates