PUTEREA DE A FI NOI







noi nu suntem doar idei simple, suntem mult mai mult, un întreg univers


nu am mai scris de foarte mult timp un articol...poate timp aș fi avut, deci asta nu o pot folosi ca și o scuză

am deshis bolgul pentru că îmi doream să împărtășesc idei, ce am citit, ce am văzut și multe alte lucruri, dar până la urmă m-am lăsat. nici eu nu am înțeles de ce. poate că așa a trebuit

acum mă gândeam ce prost se simte pagina mea de blog aşa nevizitată de nimeni, dată uitării

nu sunt sigură că aș vrea să vorbesc despre ceva anume sau poate da

devine bulversant, știu...nu am fraze prea ok

haideți... haideți să vorbim  despre noi, despre puterea de a fi noi, niște oameni simpli, dar totodata FOARTE

nu vreau să fac fraze lungi, nu mă înțelegeți greșit, aș putea să le fac, dar n-ar mai fi la fel

parcă aș scrie o poezie, dar nu e...sau poate  -

toata lumea zice să-ți construiești viața singur, că până la urmă fix așa ești – UN SINGURATIC

dar ei uită asta și transformă viața ta într-o oglindă a lor

decizia mea nu mai e a mea, e a lor, a celor care îți zic că de fapt e decizia ta, dar nu e

dar ajungi să nu te mai deranjeze

și așa încet, încet ajungem să realizăm că de fapt suntem ghidați după părerile altora

despre ce ar zice vecina dacă am face aia sau ce părere ar avea rudele dacă am începe să ne placă ceva ce lor nu le-ar place

suntem judecați datorită modelului de perdele ales, al faptului că am lasat tabloul mai înclinat, că am dat în cameră cu parfum de lavandă și nu de vanilie

vrem să fim diferiți, să nu ne pese de ce zic unii, alții, dar cand dăm startul judecății uităm primele cuvinte

adevarat, nu suntem toți la fel, chiar dacă considerăm că uneori  suntem

mă uitam acum câteva zile la un meme format din câteva poze cu etape ale vieții

la început era un copil, un copil simplu, inocent, care considera că este responsabilitatea lui să își construiască viata după a celor din jur

apoi a mai crescut si a devenit adolescent, o fire rebelă, care chiar dacă nu arata asta, tot dupa părerile celor din jur își construia viața

apoi a ajuns la 30 de ani și și-a dat seama că are capacitatea de a pune un zid  în jurul său pentru a nu se mai lasa ghidat de alții

în final, ajuns  la bătrânețe a realizat că de fapt nu există păreri, că nimanui nu i-a păsat cu adevarat de el – părerile erau doar pentru ei, pentru problemele lor

și revenim iar la prima faza – aceea de singuratic

nu zic că nu ar fi ok să acceptăm și opinii din jur, dar devine cumplit  când lăsăm opiniile să ne aleagă      

deci, te rog, dragă cititorule, să încerci să fii tu cât mai mult, așa imperfect cum ești

de ce?

pentru că perfecțiunea stă în imperfecțiune

și nu trebuie să aștepți o confirmare din jur  pentru a putea fi TU

fii ce vrei tu să fii, ce te face fericit 

pentru că nimeni nu o să vrea să îți ia locul atunci când dai de greu

Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates