Cărţile anului 2017




Acest tag cred că era mai valabil pentru începutul anului, dar nu m-am gândit la el până acum. Precum este vorba aceea "mai bine mai târziu, decât niciodată".







1.Se nume Sarah

Este una dintre cărţile pe care le-am citit la începutul lui 2017 şi care m-a impresionat profund. Acţiunea este foarte bine construită, acaparându-te încă de la primele pagini, iar personajele sunt creionate într-o manieră complexă.




2."Printre tonuri cenuşii"

Ei bine, această carte a fost cea de-a doua lectură care m-a cucerit cu totul.Exact ca “Se numea Sarah”, aceasta este o ficţiune istorică, ce vorbeşte despre o fată pe nume Lena, din Lituania care a fost deportată în Siberia alături de familia sa. Este o poveste despre curaj, iubire şi nu în ultimul rând speranţă. Ruta are un stil atât de plăcut, încat nu ai cum să nu te simţi pătruns de evenimente şi să  traieşti odată cu personajele.





3. Seria "Culorile dragostei"

Iniţial nu ştiam de existenţa acestei serii. Într-o seară, pe când eram în căutarea unui film bun cu care să mă delectez, am dat peste Rubinrot, care a reuşit să fie atât de pe placul meu, încât am privit şi cel de-al doilea film în aceeaşi seara. După mai multe cercetări am descoperit că filmele sunt realizate după cărţi. Voiam să comand seria, dar ghiciţi ce...nu se afla  pe niciun stoc, aşa că am citit-o pdf. Este o serie extrem, extrem de frumoasă şi mă bucur mult că cei de la Litera au retipărit-o.





4."Belzhar"

Din cauza acestei cărţi m-am apucat de blog. După ce am finalizat-o, m-a prins o dorinţă subită de a-i face o recenzie şi fix acest lucru l-am şi făcut. Aveţi recenzia aici.








5.Seria “Dispozitive infernale”

Pe Cassandra am descoperit-o odată cu seria "Instrumente mortale", al cărei stil nu m-a dat neapărat pe spate, dar care m-a cucerit prin personajele pe care le-a creat. Dar cu toate acestea,  seria Dispozitive Infernale a fost o surpriza pentru mine, care m-a cucerit la ambele capitole. 




 6.Caraval

Am citit această carte pe nerăsuflate. Acţiunea este extrem de alertă şi există multe răsturnări de situaţie şi întrebări pe care ţi le pui cu privire la joc. Devii confuz, fermecat şi acaparat de magia caravalului. Citind deja îţi formezi o idee despre ceea ce ar trebui să se întâmple, dar apoi îţi aduci  aminte de citatul de pe copertă “Ţine minte, este doar un joc” şi nu mai ştii ce să crezi.Te ţine în priză de la prima până la ultima pagină. În curând va apărea şi volumul 2. Recenzia o aveţi aici.





7.Fabuloasa poveste a lui Joshua Perle

Această carte a fost cu totul o noutate pentru mine. În descriere apare menţionat că este o poveste cu zâne şi te gândeşti că la atât se rezumă totul, însă profunzimea de care a dat dovadă m-a lăsat mască.






8.Un barbat pe nume Ove


Am râs, am plâns, am trăit odată cu personajul.Bătrânelul Ove  a reprezentat exact doza egală de ceea ce aveam nevoie în aceea perioadă.Stilul este simplu, dar profund. Mi-a plăcut cum s-au legat prietenii între el şi persoanele pe care iniţial nu le suporta.
 Dacă nu ştiaţi este şi un film realizat dupa această carte, iar eu abia aştept să-l vizionez.








9.Flori pentru Algernon


O poveste extrem de originală şi marcantă, care m-a determinat să-mi pun anumite semne de întrebare cu privire la viaţă şi societate.Charlie, personajul principal, te face să realizezi că oamenii cu dizabilităţi au frumuseţea lor  şi nu ar trebui să ne batem joc de aceştia.De asemenea, aduce dovada că unele persoane normale se află la un nivel mai jos decât cele cu dizabilităţi. Este o carte must read, pe care nu ar trebui să o rataţi.









Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates