Wishlist Iulie

Wishlist-IULIE

  Momentan, îmi doresc ca în biblioteca mea să fie prezente cât mai curând aceste minunaţii:




    Seria se numeşte " Culorile dragostei" scrisă de Kerstin Gier şi a apărut, la noi, la Editura Litera.
     Am descoperit-o odată cu vizionarea filmului primului volum. Mai jos aveţi trailer-ul .







   Se pare că această poveste a prins publicului, întrucat în 2014 a apărut ecranizarea volumului 2 "Albastru de safir", iar în vara anului trecut ne-am putut bucura şi de ecranizarea ultimului volum "Verde de smarald". 






  Povestea are la bază "puterea" de a calatori în timp şi îi urmareşte pe cei doi protagonişti, Gideon si Gwen, ultimii din Cercul celor 12,  singurii care mai pot să completeze cronograful cu sângele strămoşilor lor, deoarece acesta ascunde un secret, care numai astfel se va putea afla.




  Şi cam atât cu detaliile! Cel mai probabil o să revin cu o recenzie a acestei serii după ce mi-o voi achiziţiona.

P.S. Dacă mai ştiţi vreo carte/serie care se bazează pe călătorii in timp, să lăsaţi un com cu numele acesteia. M-aş bucura enorm! Sunt un mare fan al acestor tip de carţi!

 Dacă vreţi să achiziţionaţi seria în limba engleză o puteţi găsi pe site-ul celor de la Books Express apăsând aici.




Designed by OddThemes | Distributed by Gooyaabi Templates